مصاحبه آرشیو خبر ها
من تلاش زیادی داشتم

من تلاش زیادی داشتم

یورنته مهاجم بلند قامت یوونتوسی ها در بازی برابر اتلتیکو مادرید نتوانست خیلی موثر باشد و با وجود تلاش که داشت اما در جریان بازی تاثیر زیادی نداشت و موفق به گلزنی هم نشد . مهاجم اسپانیایی یووه در مورد بازی با اتلتیکو و شرایط خود در یوونتوس اینگونه گفت :

مصدومیتی که برای تو پیش آمد ..

" مشکلی نبود ، تنها یک زخم سطحی بود و بینی من دچار شکستگی نشده و من خوب هستم "

"حضور در یوونتوس برای هر بازیکنی یک رویاست و من از بودن در اینجا خیلی خوشحالم . من شرایط مثبتی در یووه دارم و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و صدرنشینی در سری آ ما را از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار داده است "

قرعه مورد علاقه شما در مرحله حذفی ؟

" برای من تفاوتی ندارد ، چرا که همه تیم ها خوب و قدرتمند هستند و بازی ها در مرحله بعدی همگی مشکل هستند . ما حریفی قدرتمند برای همه هستیم و فقط برای پیروزی بازی می کنیم "

" تلاش ما موفقیت در سری آ و پیشروی در اروپا است ، البته از سختی کار آگاه هستیم ولی می توانیم هر تیمی را دچار مشکل کنیم "

" یوونتوس در برایر اتلتیکو خوب بازی کرد، ما با برنامه بودیم و بسیاری از دقایق صاحب توپ و موقعیت بودیم اما به هر حال بازی برابر این تیم ساده نیست. من تلاش زیادی کردم اما اتلتیکو در بازی هوایی بسیار خوب و درگیرانه بود و کار را سخت کرده بود "

" ما در کل بازی خوبی انجام دادیم ، من سعی کردم با استفاده از قدرت بدنی فشار حریف را کم کنم و در صحته ای هم پاس خوبی به پوگبا دادم که می توانست موجب بثمر رسیدن گل شود . تا جایی که توانستم وظایفم را انجام دادم و در زمین بازی تلاش کردم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: